فرودگاه بین المللی آبادان

فرودگاه بین المللی آبادان

 فرودگاه آبادان سکوی توسعه منطقه آزاد اروند

 

مدیرفرودگاه آبادان در دیدار با مدیر فرودگاه آبادان دید منطقه آزاد اروند، نقش فرودگاه آبادان را در توسعه اقتصادی منطقه آزاد اروند حیاتی و مهم دانست.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور به نقل از روابط عمومي فرودگاه آبادان، محمدرضا رضایی، مدیر فرودگاه آبادان در دیدار محبت رییسی ضمن تبریک انتصاب وی به عنوان مدیرعامل جدید منطقه آزاد اروند، از همکاری مدیران سابق منطقه آزاد اروند تقدیر و خواستار همکاری‌های هرچه بیشتر این دو سازمان شد.

 

رضایی با اشاره به اهمیت و موقعیت فرودگاه آبادان در سایت توریستی منطقه آزاد اروند، اظهار امیدواری کرد: همکاری سازمان منطقه آزاد اروند و فرودگاه آبادان می‌تواند چشم‌انداز بسیار مثبتی برای فرودگاه آبادان به همراه داشته باشد که رسیدن به این چشم‌انداز به نفع منطقه و کشور است.

 

مدیر منطقه آزاد اروند نیز در این دیدار با تاکید بر جایگاه فرودگاه و تاثیر آن در منطقه بر افزایش تعاملات تاکید کرد و خواستار افزایش روابط دو جانبه میان سازمان منطقه آزاد و فرودگاه آبادان شد.

 

لازم به ذکر است؛ مدیر فرودگاه آبادان در این دیدار گزارشی از پروژه‌های در حال اجرا و انجام شده با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت فرودگاه‌های کشور ارائه داد.

 




:
:
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

پیشگفتار

فرودگاه آبادان در زمره اولین فرودگاههای کشور است که در سال 1320 توسط شرکت ملی نفت ایران احداث شده است. این فرودگاه در ضلع شرقی جزیره آبادان در موقعیت جغرافیایی 48 درجه و 13 دقیقه و 42 ثانیه طول شرقی و 30 درجه و 22 دقیقه و 16 ثانیه عرض شمالی در زمینی به مساحت 372/66 هکتار واقع گردیده است که از شرق و جنوب به شهر آبادان به فاصله 10 کیلومتر تا مرکز شهر، از شمال به خرمشهر و از غرب به رودخانه اروند و مرز کشور عراق منتهی می شود. کمترین فاصله فنس این فرودگاه تا مرز عراق 1800 متر در جنوب فرودگاه موقعیت باند 32R واقع گردیده است.
امکانات وب
Google

در اين سایت
در كل اينترنت